Общи условия

★★★★★

Фирмени данни

„Сънсет Ризорт Мениджмънт” ЕООД, (за краткост по-долу „ХОТЕЛИЕРА“, „ХОТЕЛА“, „АДМИНИСТРАТОР“ и/или „Сънсет Ризорт“), е дружество, вписано в Търговския Регистър и регистър на ЮЛНЦ, воден при Агенция по вписванията с ЕИК 147026266, със седалище и адрес на управление: гр. Поморие, ул. „Княз Борис I“ № 219, хотел Сънсет Ризорт, Тел: +359 596 355 90, E-mail: [email protected]

Онлайн резервации и Условия за настаняване

Благодарим Ви за интереса и за това, че избрахте „Сънсет Ризорт“ за Вашата почивка!

Настоящите общи условия за интернет резервации задължават „Сънсет Ризорт“ като ХОТЕЛИЕР да осигури заявената от клиента резервация според предоставените от клиента чрез резервационния формуляр данни за: име на клиента, период на настаняване, брой нощувки, брой възрастни и деца, тип изхранване, брой и вид помещения.

С извършването на резервация през онлайн резервационния модул на официалния уеб сайт на „Сънсет Ризорт“, Вие приемате и се съгласявате с прилаганите от ХОТЕЛИЕРА правила за анулиране и политиката му в случай на непристигане, както и с всички допълнителни условия и правила на ХОТЕЛИЕРА, които могат да се отнасят до Вашето посещение или престой.

За да гарантираме Вашата резервация, е необходимо да следвате условията, описани по-долу.

Заплащане

  • Всички плащания, свързани с резервации през официалния уеб сайт на апартаментен туристически комплекс „Сънсет Ризорт“ се извършват в български лева (BGN);
  • Цените са с включен 9% ДДС, туристически данък и застраховка;
  • Цени, обявени в евро имат само информативен характер и служат за по-лесна ориентация на чуждестранни клиенти;
  • Клиентът е задължен да заплати средната стойност на една нощувка според условията на резервацията (стойността е различна при преминаване в сезони или в случай на резервация на различни типове помещения), след което резервацията се счита за потвърдена;
  • Заплащането се извършва онлайн чрез дебитна или кредитна карта Visa, Visa Electron, MasterCard и Maestro.
  • Всяка банка, която издава карти от тези типове, има самостоятелна политика и изисквания относно разплащанията през Интернет;
  • Услугата „виртуален ПОС терминал” се предоставя от банка “ПИРЕОС”, която дава възможност за осъществяване на плащания с банкови карти през Интернет с високо ниво на сигурност;
  • Всички лични и финансови данни, които предоставяте при заплащането в системата на виртуалния ПОС терминал се изпращат директно към банка “ПИРЕОС”, която носи отговорност за тяхното опазване. „Сънсет Ризорт“ не носи отговорност за финансовите данни на клиентите и не може да бъде подвеждан под такава;
  • Данните за кредитната карта се криптират при тяхното получаване и не се съхраняват онлайн. Достъп до тях имат само оторизарани за това лица на банката;
  • След извършване на плащането клиентът получава потвърждение за направената резервация, като при настаняване е необходимо да представи получения резервационен номер. Потвърждението се получава на посочения от клиента имейл адрес;
  • Ако ви е нужна фактура на юридическо лице, е необходимо да попълните предоставеното за тази цел поле по време на резервиране на апартамента. Ако това не бъде направено, издадената фактура ще е на физическо лице;
  • След като приключите процеса на резервиране, можете да промените информацията за фактуриране, като за тази цел се начислява такса „корекция“ в размер на 20,00 ​лв.​ Това става чрез  изпращане на имейл до отдел „Маркетинг и Продажби“, но не по-късно от 60 дни след датата на напускане.

Лични данни

  • Защитата на личните данни на всеки клиент е от важно значение за нас и Хотелът има отговорността за тяхното опазване;
  • Предоставените от Вас данни са защитени, съгласно Закона за защита на личните данни и нормативните актове, регламентиращи защитата на информация;
  • Личните данни, които Хотелът изисква при направата на резервация са: име и фамилия, имейл, телефонен номер;
  • Декларираните от Вас имейл или телефон ще бъдат използвани за получаване на официална кореспонденция в качеството Ви на клиент – фактури, информация, уведомления, известия и други;
  • Възможно е да използваме Вашия имейл адрес, за да помолим за отзив след напускане на хотела. Това се прави с цел подобряване на качеството на нашите услуги.

Настаняване

  • Настаняването започва след 14 ч. Разпределението на стаите става в зависимост от моментната заетост на хотела. Ранно настаняване, между 8 ч. и 14 ч., се извършва при наличност на свободни помещения и срещу заплащане;
  • Часът на напускане е до 12 ч. Късното напускане между 12 ч. и 18 ч. става при възможност и срещу заплащане. Напускане след 18 ч. се таксува в размер на една пълна нощувка според типа помещение;
  • При запитване от страна на клиента за ранно настаняване или късно напускане „Сънсет Ризорт“ не гарантира удовлетворяването на това желание и то се съобразява спрямо моментната наличност на съответното помещение. Потвърждението става на съответната рецепция в деня на настаняване/ заминаване;
  • Разпределението по сгради и стаи се извършва в деня преди настаняване на гостите. „Сънсет Ризорт“ е апартаментен комплекс, състоящ се от няколко сгради, а не отделно функциониращи хотели и поради тази причина не гарантираме настаняване в конкретна сграда;
  • Рекламации за предоставените от хотела услуги се разглеждат само, ако са заявени и документирани по време на престоя, преди напускане на хотела чрез подписване на протокол.

Анулации

  • При желание за анулиране на потвърдена резервация, клиентът уведомява писмено отдел „Маркетинг и Продажби“ на посочените в сайта контакти. След като бъде получено потвърждение от страна на Хотела, резервацията се счита за анулирана.
  • При възстановяване на плащания, извършени с карта, сумата ще бъде преведена единствено и само по картата, с която е извършено плащането;
  • При напускане на хотела преди първоначално подадената чек-аут дата се дължи цялата сума по резервацията;
  • При анулации направени до 30 календарни дни преди пристигане, авансово платената стойността се възстановява;
  • При анулации направени в срок по-кратък от 30 календарни дни преди настаняване или при неявяване на туриста в  хотела (no show), се удържа авансово платената стойност според условията на резервацията;
  • Всички банкови такси по възстановяване на сумата са за сметка на клиента;
  • Хотелът е длъжен да запази резервираното помещение до 18:00 ч. на съответния ден;
  • Ако гостът не предупреди за закъснялото си пристигане след 18:00 ч., Хотелът запазва правото си да отдаде помещението за ползване от други гости;
  • Хотелът си запазва правото да публикува специални оферти с различни цени и политики на анулация;
  • При вече направени, потвърдени и платени резервации, дължимата сума не се променя, независимо от представените в последствие нови ценови оферти.


Политика за бисквитките (cookies)

Какво са бисквитки?

Бисквитките са малки текстови файлове, които уебсайтът може да запише на Вашия компютър или мобилно устройство, когато посещавате страница или сайт. Бисквитката ще помогне на сайта или на други сайтове да разпознаят вашето устройство следващия път, когато го посетите. Web beacons или други подобни файлове могат да правят същото. Използваме термина бисквитки в тази политика, за да назоваваме всички файлове, които събират информация по този начин.

Някои бисквитки - „сесийни бисквитки“, се изтриват когато затворите браузъра си. Други бисквитки остават на крайното ви устройство и позволяват на нас или на партньорски компании да разпознават Вашия браузър при следващо посещение („постоянни бисквитки“).

Разграничаваме “системните” бисквитки и “промоционалните” бисквитки. Системните бисквитки са необходими за правилното функциониране на нашия уебсайт. Отхвърлянето на тези бисквитки ще промени потребителското Ви преживяване при сърфиране в уебсайта ни и определени услуги на нашия уебсайт няма да могат да бъдат използвани. Промоционалните бисквитки се запаметяват със зареждането на сайта и ни помагат да анализираме обобщени данни за нашите посетители – например как стигат до нашия сайт, колко време прекарват на него, за пръв път ли ни посещават, как разглеждате съдържанието на сайта ни, както и да правим извода за успешността на нашите маркетингови кампании.

Нашите бисквитки не събират информация, която може да Ви идентифицира, а по-скоро събират обща информация за това как потребителите достигат до нашите сайтове и ги използват или какво е тяхното местоположение.

Какви видове бисквитки използва сайта на Сънсет Ризорт?

Използваме бисквитки свързани с ефективността на сайта, за да анализираме как посетителите използват сайтовете ни и за да наблюдаваме представянето на нашия сайт. Това ни позволява да Ви предложим преживяване с високо качество като бързо идентифицираме и отстраняваме различни проблеми. Например, бихме могли да използваме бисквитките, за да проследяваме кои страници са най-популярни.

Google Analytics

Използваме Google Analytics, услуга за уеб анализ на Google LLC. Информацията, генерирана от бисквитките за употребата Ви на този сайт, обикновено се изпраща към сървъри на Google в САЩ и се съхранява там. Google предварително съкращава Вашите IP адреси в рамките на държавите-членки на Европейския съюз или в други държави-страни по Споразумението на Европейската икономическа общност. От името на оператора на този сайт, Google използва тази информация за оценка на използването на уебсайта, за съставяне на отчети за дейността на уебсайта и за предоставяне на други услуги, свързани с уебсайта и Интернет потреблението към оператора на уебсайта. IP адресът, изпратен чрез браузърът Ви в контекста на Google Analytics, не се свързва с други данни, с които Google разполага. Можете да откажете използването на бисквитки, като изберете подходящите настройки в браузъра Ви. Също така, можете да предотвратите събирането на данни от Google чрез бисквитки и свързването им с ползването на сайта (включително IP адрес), както и обработването им от Google, чрез сваляне и инсталиране на разширение (plug-in) за Вашия браузър от тук: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en.

Връзки към социални медии

Нашият уебсайт съдържа и линкове към Facebook. В този случай прехвърлянето на данни към споменатите социални медийни оператори става само, когато е натиснат съответният бутон на иконата илюстрираща връзката. Ако кликнете върху такъв бутон, се отваря страницата на съответната социална мрежа. Там можете да публикувате информация за нашите услуги съгласно правилата на социалния медиен оператор. Можете да използвате официалните ни профили за контакт и в различните социални мрежи, както и други официални публични профили на компанията. Такава е нашата Facebook страница: https://www.facebook.com/SunsetResortPomorie

Как да изключите бисквитките?

Всички съвременни браузъри Ви позволяват да променяте настройките за бисквитки. Обикновено можете да намерите тези настройки в меню "опции" или "предпочитания" на Вашия браузър. За да сте наясно с тези настройки, следните линкове могат да Ви помогнат или можете да използвате бутона "Помощ" от менютата на Вашия браузър за повече детайли:

Cookie settings in Internet Explorer
Cookie settings in Firefox
Cookie settings in Chrome
Cookie settings in Safari web и iOS.

Използва ли Сънсет Ризорт бисквитки, които съдържат личните ми данни?

Не, бисвкитките, които използваме са анонимни и не съдържат никакви лични данни.

Повече информация

Повече информация за това как бизнесът използва бисквитките е налична на: www.allaboutcookies.org.

Политика за защита на личните данни

Хотелът като администратор на лични данни събира и обработва определена информация за физическите лица.

Тази информация може да се отнася до служителите, управители, клиенти и гости на хотела, доставчици, контрагенти, бизнес контакти и други физически лица, с които Администраторът има връзка или иска да установи бизнес контакт.

Настоящата политика за защита на личните данни урежда как да бъдат събирани, обработвани и съхранявани личните данни, за да отговарят на стандартите в организацията на Администратора и да са в съответствие с правните изисквания.

Тази политика за защита на личните данни се издава на основание Закона за защита на личните данни и подзаконовите актове по приложението му, така както се променят, ("Българското законодателство"), и Общия регламент относно защитата на данните (ЕС) 2016/679 ("GDPR" или ОРЗД).

Какво се разбира под „лични данни“ и „обработване на лични данни“?

Лични данни“ са всяка информация, с която едно физическо лице може да бъде идентифицирано пряко или косвено по един или повече признаци, характерни за личността – като например: име, идентификационен номер/ ЕГН, данни за контакт – местонахождение/ пощенски адрес, телефонен номер, електронен адрес (email), онлайн идентификатор/ IP адрес, изображения от видеозаписи и др. Тези признаци може да са част от физическата, физиологичната, генетичната, психическата, умствената, икономическата, културната или социална идентичност на физическото лице.

Обработване на лични данни“ е съвкупността от действия, извършвани с лични данни или набор от лични данни като събиране, записване, организиране, структуриране, съхранение, адаптиране или промяна, извличане, консултиране, употреба, разкриване чрез предаване, разпространяване или друг начин, по който данните стават достъпни, подреждане или комбиниране, ограничаване, изтриване или унищожаване.

Нашето отношение към Вашите лични данни

Хотелът отдава голямо значение на защитата на личните данни и събира, и обработва лични данни само при спазване на изискванията на местното и европейското законодателство. Целта на настоящата „Политика за защита на личните данни“ е да бъдете информирани как обработваме Вашите данни и какви лични данни бихме събрали за Вас, с каква цел, срок и респ. какви са Вашите права.

Сигурността на данните, които сте ни поверили е много важна за нас. Ето защо ние защитаваме Вашите данни като прилагаме всички подходящи технически и организационни средства, които са адекватни на възможните рискове за правата и свободите на физическите лица, за да не допускаме неразрешен достъп, неразрешено или злонамерено ползване, загуба или преждевременно заличаване на информация.

Каква информация събираме и защо?

Възможно е да събираме лични данни за Вас, когато използвате Сайта ни или изберете нашите услуги. В повечето случаи изискваме личните Ви данни за целта на сключване на договор, да спазим законово задължение или да защитим наш законен интерес. В определени случаи обработваме данни въз основа на Ваше съгласие.

В зависимост от услугите, които ползвате, може да събираме и обработваме следната информация за Вас:

  • Имена на лицето, единен граждански номер (за целите на регистрация в Хотела и издаване на фактура, при поискване);
  • Данни за контакт - адрес за контакт, телефонен номер и електронен адрес (имейл).

Принципи, от които се ръководим и които спазваме

Ние стриктно спазваме основните принципи, въведени като задължителни при обработването на лични данни:

  • Личните данни се обработват законосъобразно, добросъвестно и прозрачно;
  • Личните данни се събират за конкретни, изрично указани и легитимни цели и не се обработват по-нататък по начин, несъвместим с тези цели;
  • Личните данни са подходящи, свързани с и ограничени до необходимото във връзка с целите, за които се обработват;
  • Личните данни са точни и при необходимост се поддържат в актуален вид;
  • Личните данни се съхраняват във форма, която да позволява идентифицирането на засегнатите лица за период, не по-дълъг от необходимото, за целите, за които се обработват личните данни;
  • Личните данни са обработвани по начин, който гарантира подходящо ниво на сигурност на личните данни, включително защита срещу неразрешено или незаконосъобразно обработване и срещу случайна загуба, унищожаване или повреждане, като се прилагат подходящи технически и организационни мерки.

Ние обработваме личните данни, които събираме най-често със следните цели:

  • При сключването и изпълнението на договор – за регистриране на госта в Хотела, изготвяне на счетоводни документи като сметка или фактура за предоставените Ви услуги; за целта на уведомления, свързани с нашите услуги;
  • При изпълнение на законово задължение - за целта на задължения, предвидени в Закона за туризма, Закона за счетоводството и Данъчно-осигурителния процесуален кодекс и други свързани нормативни актове, във връзка с воденето на правилно и законосъобразно счетоводство; при задължения за предоставяне на информация на всички държавни комисии и регулаторни органи, както и съд; при изпълнение на задължения във връзка с онлайн резервации (продажбата от разстояние) и продажбата извън хотелския ни обект;
  • При съгласие от Ваша страна - за директен маркетинг за наши продукти и услуги.

Какви са Вашите права?

При събирането и обработването на Вашите лични данни имате право на:

  • Информация относно обработваните Ваши лични данни и достъп до събраните за Вас лични данни;
  • Коригиране/ попълване, ако данните са неточни/ непълни - по Ваша инициатива или по инициатива на Хотела;
  • Изтриване на личните данни, при наличие на законови основания за това;
  • Ограничаване на обработването на Вашите лични данни от страна на Хотела, при наличие на законови основания за това;
  • Преносимост на личните данни между отделните администратори – това право Ви позволява да получите данните си от Хотела и да ги прехвърлите на друг администратор в подходящ за употреба формат;
  • Възражение спрямо обработването на личните Ви данни, при наличие на законови основания за това;
  • Право на защита по съдебен или административен ред, в случай, че правата Ви са били нарушени;
  • Можете да защитите Вашите права като ни пишете на e-mail: [email protected] или на адрес: гр. Поморие, ул. „Княз Борис I“ № 219, хотел Сънсет Ризорт;
  • Вашите лични данни се съхраняват при нас съобразно целта, за която са събрани и в законоустановените срокове.

Кога можем да разкрием Ваши лични данни?

Ние прилагаме комплекс от мерки, за да защитим Вашите лични данни от загуба, кражба и злоупотреба, както и от неоторизиран достъп, разкриване, промяна или унищожаване. Не предоставяме Ваши лични данни на трети лица, преди да сме се уверим, че са взети всички технически и организационни мерки за защита на тези данни, като се стремим да осъществяваме строг контрол за изпълнение на тази цел.

Част от получателите на лични данни могат да бъдат: куриерски фирми, външни консултанти и специалисти, колекторски компании и правни кантори, банки, охранителни фирми, търговски агенти и представители и др.

Възможно е, при предвидени от закона обстоятелства, Вашите лични данни да бъдат разкрити. Например, при изрично съгласие от Ваша страна или при наличие на разрешение от Комисията за защита на личните данни, Вашите лични данни могат да бъдат предоставени на трети лица. Предоставянето на лични данни в някои случаи е задължително, за да спазим наши законови изисквания, като: Регулаторни органи, вкл. държавни комисии, институции и агенции, НАП, НОИ, съдилища, прокуратура, и други, на които сме длъжни да предоставим лични данни по силата на действащото законодателство. Възможно е, когато е необходимо или уместно, да бъдат предоставени Ваши лични данни за целите на националната сигурност или при възникнали проблеми от обществена значимост.

Сигурност

Хотелът взема мерки за защита на личните ви данни от случайна загуба и нерегламентиран достъп, употреба, промяна или оповестяване. Налице са политики и процедури, предназначени да предпазят информацията от загуба, злоупотреба и неправомерно разкриване. Освен това вземаме допълнителни мерки за информационна сигурност, включително контрол на достъпа, строга физическа защита и надеждни практики за събиране, съхранение и обработка на информацията.

От друга страна, прилагаме технически мерки като криптиране, псевдонимизация и анонимизация на събраните лични данни.

Кога изтриваме Вашите лични данни?

Ние съхраняваме цялата информация, която сме събрали за Вас и я унищожаваме в законоустановените срокове, а ако няма такива, в сроковете определени от нас след окончателно уреждане на всички наши финансови отношения. Не пазим Ваши данни безсрочно.

Прехвърляне между държави

Трансферът, съхранението и обработката на лични данни е обезпечен със съвременни технически средства. Хотелът няма да прехвърля данните Ви извън рамките на ЕИП без спазване на законовите възможности, като ще въведе подходящи предпазни мерки, за да запази поверителността на Вашата информация.

Унищожаване

След приключване на срока за съхранение, данните се унищожават възможно най-бързо посредством унищожаването на хартиените носители чрез шредиране, а на техническия носител - чрез заличаване и изтриване на съответните файлове от компютрите и системите на Дружеството.

Промени в настоящата Политика за защита на личните данни

Тази процедура за защита на лична информация може да бъде променяна във времето. Такива промени ще влязат в сила незабавно след тяхното оповестяване. Редовното преглеждане на тази страница Ви гарантира, че винаги ще сте наясно каква информация събираме, как и за какви цели Хотелът я използва и при какви обстоятелства (ако настъпят такива) ще я споделяме с други страни.